همه اخبار و مقاله ها

بهترین دانشگاه های جوان جهان چه ویژگی هایی دارند؟

هنگامی که صحبت از سن و قدمت دانشگاه های جهان به میان می آید، همیشه نام دانشگاه های فزونی چون آکسفورد، کمبریج، هاروارد و پرینستون در فکر تداعی می گردد. ولی دانشگاه های زیادی هم وجود دارند که قدمت این دانشگاه های قدیمی را ندارند ولی ثابت نموده اند که از...

28 اردیبهشت 1401

موافقت مجلس با شفاف سازی درآمد های اتاق بازرگانی ایران

تهران (پانا) - نمایندگان مجلس، وزارت امور اقتصادی و دارایی را موظف به واریز وجوه موضوع قانون نحوه تأمین هزینه های اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی ایران به خزانه داری کل کشور کردند.

28 اردیبهشت 1401

قرارگاه اشتغال در خراسان رضوی شروع به کار کرد

معاون هماهنگی امور مالی استانداری خراسان رضوی از شروع به کار قرارگاه اشتغال و حمایت از فعالیتهای مالی در اتاق بازرگانی مشهد اطلاع داد.

26 اردیبهشت 1401

جذب 90 درصد اعتبار تخصیص یافته به سیستان و بلوچستان در حوزه اشتغال روستایی

فرماندار خاش گفت: با اجرای طرح اشتغال پایدار در منطقه ها روستایی و عشایری، یک هزار و 158 نفر در منطقه ها هدف این شهرستان مشغول بکار شدند.

25 اردیبهشت 1401

آموزش صفر تا صد سئو رایگان در seoedu

وقتی صحبت از آموزش سئو می گردد، همواره این سوال وجود دارد که چرا ما به سئو احتیاج داریم؟ آیا ضروری است اصلا آن را بیاموزیم و از آن استفاده کنیم؟ خب در پاسخ به این سوال باید بگوییم که اگر قرار است به کسب و کارها برای دیده شدن یاری کنید یا مدیریت سایت دیگران...

24 اردیبهشت 1401

این مرسدس ضد گلوله، خودروی گانگستر هاست !

نسخه ویژه ضد گلوله مرسدس میباخ GLS به معنای واقعی یک ببر درنده است.

24 اردیبهشت 1401

اپل سهم قابل توجهی از بازار ایربادز را به سامسونگ واگذار کرد

طبق اطلاعات منتشر شده از سوی مؤسسه تحقیقاتی Counterpoint Research، اپل که در حال حاضر بهترین برند از لحاظ فروش ایربادز به شمار میرود بخش بزرگی از سهم خود را در این بازار به گلکسی بادزهای سامسونگ واگذار کردند.

23 اردیبهشت 1401

جسد وارد نمی کنیم!

تهران (پانا) - رئیس بانک بافت، سلول و عضو مرکز تحقیقات پزشکی قانونی از تحویل 12 جسد به دانشگاه ها برای اقدامات آموزشی اطلاع داد.

22 اردیبهشت 1401

معتبرترین مرکز فروش ردیاب کجاست؟

مرکز فروش ردیاب دارای انواع ردیاب حرفه ای و ساده است که می توان با مراجعه به آن ها مطمئن ترین خرید را داشت. این مراکز از طریق پرسنل حرفه ای اداره می شود که آمادگی ارائه بهترین مشاوره ها برای انتخاب بهترین ردیاب را دارند.

20 اردیبهشت 1401

فعالان حوزه محتوای ویدئویی در قالب شرکت خلاق حمایت می شوند

معاون علمی و فناوری رییس جمهوری با حضور در هلدینگ صباویژن، از فعالیت این مجموعه فعال در حوزه تبلیغات ویدئویی بازدید کرد.

20 اردیبهشت 1401

8 مقصد خیره کننده برای سفر در عید

مقاصد بهاریبهار، فصل شکفتن گل های رنگارنگ است، فصلی زیبا که همه را شیفته خودش می نماید. با گرم شدن هوا، کم کم کسانی که عاشق ماجراجویی هستند راهی سفر می شوند چون روزها بلدتر می گردد و زمان بیشتری برای گشت و گذار هست، آن هم در روزهایی که طبیعت در زیباترین...

18 اردیبهشت 1401

حمایت از 33 طرح پژوهشی تقاضامحور در حوزه زیست فناوری

سال جاری، 50 طرح پژوهشی تقاضامحور در زمینه زیست فناوری ارائه و 33 طرح مورد تایید نهاده شد.

18 اردیبهشت 1401

اختصاص 2000 میلیارد تومان برای تامین آب و گاز روستاهای محروم

سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه 1401 از تخصیص 2000 میلیارد تومان برای تامین آب و گاز و راه روستاهای منطقه ها محروم و کمتر پیشرفته اطلاع داد.

17 اردیبهشت 1401

افتتاحیه اولین هایپر پسماند گلماند در منطقه 4

خبرگزاری خبرنگاران-محمدرضا پوریافر شهردار منطقه 4 گفت: برای اولین بار در این منطقه، هایپرپسماند گلماند افتتاح و به بهره برداری رسید.

16 اردیبهشت 1401

مادام وب؛ اولین ابرقهرمان زن در دنیای مرد عنکبوتی سونی کیست؟

شرکت سونی به تازگی اولین ابرقهرمان زن خود را معرفی کرده است. این کمپانی هفته گذشته اعلام کرد که داکوتا جانسون به ایفای نقش مادام وب خواهد پرداخت، شخصیتی پیچیده در دنیای مرد عنکبوتی که قدرت هایی شبیه به دکتر استرنج دارد.

15 اردیبهشت 1401

محققان دریافتند مصرف روغن زیتون مرگ زودرس، بیماری های قلبی، عصبی و سرطان را کاهش می دهد

به گزارش خبرنگاران به نقل از euronews محققان در دانشگاه هاروارد آمریکا در مطالعه ای نو دریافته اند کسانی که مقادیر بیشتری روغن زیتون مصرف می نمایند، کمتر دچار مرگ زودرس، بیماری های قلبی و عروقی، سرطان و دیگر بیماری های دستگاه عصبی می شوند.

13 اردیبهشت 1401

اتفاق جالب در استقلال؛ خبر خوب برای فرهاد مجیدی

تیم فوتبال استقلال در خاتمه هفته هجدهم رقابت های لیگ برتر با 44 امتیاز در صدر جدول قرار داشته و در هفته نوزدهم نیز در ملاقاتی خانگی مقابل فجر سپاسی به میدان می رود که این ملاقات از ساعت 19 روز چهارشنبه 4 اسفند در تهران برگزار می گردد.

12 اردیبهشت 1401

جزییات شرایط و پروتکل های بهداشتی برای پرواز های نوروزی

سرپرست معاونت هوانوردی و امور بین الملل سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرد: همه پروتکل های بهداشتی ابلاغی از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا در پرواز های نوروزی به دقت رعایت خواهد شد و با متخلفان به صورت جدی برخورد خواهیم کرد.

12 اردیبهشت 1401

بزرگترین هواپیمای جهان برای چهارمین بار پرواز کرد

به گزارش خبرنگاران به نقل از دیلی میل، استراتولانچ با عرض بال 383 فوت به عنوان بزرگترین هواپیمای جهان شناخته می شود. این هواپیما از بندر هوافضای مجاوه در کالیفرنیا از زمین برخاست.

11 اردیبهشت 1401

دلیل ریزش مو در بهبودیافتگان کرونا چیست؟

یک متخصص پوست درباره عوارض ابتلا به کرونا بر پوست و مو توضیحاتی داد و گفت: استرس بیماری کرونا در کنار داروها، کاهش وزن و سوتغذیه؛ سبب بروز ریزش موی ناگهانی در فاصله یک الی 4 ماه بعد از بهبودی می گردد که خوشبختاته این ریزش مو پس از دوره ای 6 تا 12 ماهه با بهبود...

10 اردیبهشت 1401
تعداد: (827)