معماری و عمران

اختصاص 2000 میلیارد تومان برای تامین آب و گاز روستاهای محروم

سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه 1401 از تخصیص 2000 میلیارد تومان برای تامین آب و گاز و راه روستاهای منطقه ها محروم و کمتر پیشرفته اطلاع داد.

17 اردیبهشت 1401

پارک ملی یلواستون آمریکا، پارکی که همه چیز از آنجا شروع شد

منظره خود را تغییر دهید و با طبیعت در پارک ملی یلوستون، دوباره ارتباط برقرار کنید.

3 اردیبهشت 1401

با این خرید رمز ارز شیبااینو بالا می رود و امکان ورود به دنیای متاورس رقم می خورد

به گزارش خبرنگاران به نقل از شرکت مایکروسافت برای قدرت نمایی در صنعت بازی و متاورس از خرید تازه خود خبر داده و با این خبر توسعه دهندگان رمزارز شیبااینو سعی دارند، تا سقوط 71 درصدی سه ماه گذشته خود را جبران کنند.

19 فروردین 1401

راه اندازی موزه تماشاگه ری در تغییرات مدیریت شهری فراموش نشود

ایرنا/ براساس آخرین خبرهای بدست آمده، راه اندازی موزه تماشاگه ری در تغییرات مدیریت شهری فراموش نشود.

30 آبان 1400

به رسانه ها آزادی بیشتر بدهید

مدیرمسئول روزنامه آرمان امروز بر این باور است که توفیق در حوزه های مبارزه با فساد و برگرداندن مرجعیت رسانه جز با آزادی بیشتر رسانه ها، پذیرش نقدها و در امان بودن رسانه هایی که به نوعی خطر می نمایند، میسر نخواهد شد.

3 آبان 1400

فعال شدن 9 تعاونی دانش بنیان و توسعه عمران در خراسان رضوی

خبرنگاران/خراسان رضوی مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی گفت: با توجه به برنامه ریزی هایی که در سال 1400 صورت گرفته برنامه تعاونی های نوع تازه را در دستور کار قرار دادیم که در همین خصوص از ابتداء سال جاری چهار تعاونی دانش بنیان و پنج تعاونی توسعه...

25 شهریور 1400

جاذبه های گردشگری ازمیر

ازمیر یک شهر زیبا است و جاذبه های گردشگری ازمیر هم فراوان هستند. دلایل زیادی هم وجود دارد که هر ساله گردشگران بسیاری را به سمت خود می کشاند. شما در این مقاله می توانید با شماری از دیدنی های ازمیر آشنا شوید. پس اگر شما هم کنجکاو شده اید بیش تر درباره جاذبه...

22 شهریور 1400

مکان های روح زده در سانفرانسیسکو

تعداد خیلی زیادی خانه جن زده در سانفرانسیسکو در استان کالیفرنیا (California) گزارش شده اند. در واقع قسمت ساحلی سانفرانسیسکو دارای معروف ترین خانه های جن زده کشور است که شامل آکاتراز (Alcatraz)، فورت میسون (Fort Mason) و خانه شگفتی وینچستر (Winchester) می شوند. با مجله خبرنگاران...

27 مرداد 1400

نیروگاه های خورشیدی دانشگاه فنی و حرفه ای ساعتی 610 هزار کیلووات برق فراوری می نماید

رییس دانشگاه فنی و حرفه ای گفت: مقدار برق تولیدی در 24 نیروگاه خورشیدی نصب شده در دانشگاه فنی و حرفه ای، با 610 هزار کیلووات ساعت تولیدی، سالیانه بیش از 10 تا 15 درصد در مصرف انرژی برق صرفه جویی به همراه دارد.

11 مرداد 1400

معاملات وپارس تایید نشد، عرضه های بلوکی وتجارت

خبرنگاران: همه معاملات بانک پاسارگاد امروز به تایید ناظر نرسید.

10 تیر 1400

تاکید بر توسعه همه جانبه شهری با حفظ میراث هزار ساله شاهدیه

ایسنا/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده، تاکید بر توسعه همه جانبه شهری با حفظ میراث هزار ساله شاهدیه صورت گرفت.

12 خرداد 1400

توسعه سرمایه گذاری در کهگیلویه و بویراحمد با حضور سازمان های توسعه ای و هلدینگ های دولتی

خبرنگاران/کهگیلویه و بویراحمد نماینده شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی گفت: بدون حضور سازمان های توسعه ای و هلدینگ های دولتی امکان توسعه سرمایه گذاری در استان کهگیلویه و بویراحمد وجود ندارد.

29 اردیبهشت 1400

دخمه خاموش یزد، عکس

برج خاموشان را به نام برج سکوت یا دخمه زرتشتیان هم می شناسند. برجی در 15 کیلومتری جنوب شرقی یزد که در حوالی منطقه صفائیه و روی یک کوه رسوبی و کم ارتفاع به نام کوه دخمه قرار گرفته است. دخمه در فرهنگستان های مختلف معانی مختلفی دارد؛ مثل گورخانه گبران، سردابه...

19 اسفند 1399

بازگشت باروری با پیوند سلول های مزانشیمی از مغز استخوان

به گزارش خبرنگاران، بیماری نارسایی زودرس تخمدان با ویژگی هایی همچون بالا بودن میزان استروژن، بالا رفتن سطح گنادوتروپین ها و ناباروری شناخته می گردد. این بیماری 1 تا 3 درصد از زنان زیر 40 سال را درگیر می نماید.

4 اسفند 1399

خانه لطفعلیان همدان؛تنها موزه شهر ملایر، عکس

خانه لطفعلیان همدان جایی است که رگه هایی از تاریخ، هنر و فرهنگ در آجرهایش ریشه دوانده است؛ از معماری قدیمی ایرانی و اشیا باستانی گرفته تا کلکسیون های مختلف و تزئینات لمبه کوبی. پس با خرید بلیط هواپیما و سفر به این شهر تاریخی از قلم نیاندازید به ملایر...

26 بهمن 1399

نظم و انضباط اداری سرلوحه مدیران البرز باشد

خبرنگاران/البرز نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: کوشش بی وقفه در راستای اجرای برنامه های دولت و اهداف نظام در استان یک تکلیف مهم و اساسی برای مدیران است.

13 بهمن 1399

راهنمای سفر به منچستر

احتمالا تا به امروز اسم منچستر زیاد به گوشتان خورده چرا که این شهر یکی از شهرهای معروف انگلیس بوده و لقب برترین شهر آن را به خود گرفته است. یکی از دلایل معروف شدن این شهر تیم های فوتبالش نیز است. دو تیم منچستر یونایتد و منچستر سیتی مربوط به این شهر هستند...

28 دی 1399

خبرنگاران قطعی و اختلال خطوط تلفن ثابت در خرم آباد

خرم آباد - خبرنگاران - مدیر مخابرات منطقه لرستان گفت: خطوط تلفن ثابت در بعضی مناطق شهر خرم آباد به دلیل حفاری پیمانکار شهرداری در خیابان مجاهدین اسلام نرسیده به پل صفوی دچار اختلال و قطعی شده است.

17 دی 1399

خبرنگاران 1700 عکس از نازیبایی های شهر بجنورد ثبت شد

بجنورد- خبرنگاران - مسوول مرکز سامانه 137 شهرداری بجنورد گفت: برای نخستین بار هزار و 700 قطعه عکس ارسالی شهروندان از نازیبایی ها و نابسامانی های شهری مرکز استان خراسان شمالی در این سامانه ثبت شد.

10 دی 1399

خبرنگاران معکوس کردن رویه پیری با استفاده از اتاق اکسیژن

تهران- خبرنگاران- محققان ادعا می کنند که رویه پیری را با استفاده از یک اتاق اکسیژن معکوس کردند.

3 دی 1399
تعداد: (33)