طراحی گرافیکی و چاپ

ماهی های کمانگیر می توانند بشمارند!

در آزمایش عجیبی که روی ماهی های کمانگیر انجام شد که با پاشیدن آب از دهانشان به حشراتی که در نزدیکی سطح آب پرواز می نمایند یا روی یک گیاه نشسته اند، شکار می نمایند، معین شد که این ماهی های عجیب توانایی شمردن دارند.

14 اسفند 1400

ایثار و ازخودگذشتگی شهدای مدافع سلامت می تواند الگوی نسل آینده گردد

به گزارش خبرنگاران ، اولین کتاب از مجموعه کتاب های مدافعان سلامت انتشارات 27 بعثت با عنوان پرواز تا بهشت، شامل زندگی نامه شهید دکتر علی اکبر آقابابایی پور به قلم خواهرزاده این شهید، سهیلا آقابابایی پور، منتشر شده است.

24 بهمن 1400

جایزه ملی لجستیک و زنجیره تامین فردا در دانشگاه امیرکبیر برگزار می گردد

دومین دوره جایزه ملی لجستیک و زنجیره تامین فردا، 12 خردادماه در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می گردد.

1 شهریور 1400

بازگشت باروری با پیوند سلول های مزانشیمی از مغز استخوان

به گزارش خبرنگاران، بیماری نارسایی زودرس تخمدان با ویژگی هایی همچون بالا بودن میزان استروژن، بالا رفتن سطح گنادوتروپین ها و ناباروری شناخته می گردد. این بیماری 1 تا 3 درصد از زنان زیر 40 سال را درگیر می نماید.

4 اسفند 1399

مطالعه نانوذرات با استفاده از بازوی روباتیک و میکروسکوپ الکترونی

پژوهشگران برای مطالعه خواص کاتالیستی نانوذرات منفرد، آن ها را با استفاده از بازوی روباتیک و میکروسکوپ الکترونی مورد مطالعه قرار دادند.

21 بهمن 1399

آغاز پژوهش درباره افسانه ها و اسطوره های تخت سلیمان

ایلنا/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده، آغاز پژوهش درباره افسانه ها و اسطوره های تخت سلیمان صورت گرفت.

22 آبان 1399

تهیه طرح جامع گردشگری خراسان رضوی، کتاب نفیس استان منتشر می گردد

خبرنگاران/خراسان رضوی مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی درباره طرح جامع گردشگری خراسان رضوی که با مشارکت جهاد دانشگاهی، شهرداری و میراث فرهنگی تهیه شده، گفت: طرح موجود، با توضیح خدماتی افزون تر از سند توسعه راهبردی گردشگری کشور...

27 مهر 1399

شاخص 8 میلیونی بورس رویاست یا واقعیت؟

به گزارش خبرنگاران، میثم رادپور، کارشناس مالی معتقد است که این اتفاق به دو دلیل رشد نقدینگی و بالا رفتن گردش پول اتفاق افتاده است: برای اینکه سرعت گردش پول بالا برود، احتیاج است که مردم دارایی پولی خود را در حساب های جاری خود نگهداری نمایند و این فرایند...

20 شهریور 1399

بهترین تبلیغ کتاب خودِ کتاب است

صالح رامسری با بیان این که بهترین تبلیغ برای کتاب خودِ کتاب است می گوید: اگر 50 میلیون تومان هم هزینه کنید تا قبل از پخش اخبار، کتابی را در تلویزیون تبلیغ نمایند، نهایتا هزار یا دوهزارتا فروخته می گردد. کتاب خوب کتابی است که خودش حرف بزند.

31 فروردین 1399

کاوش غار انجیری مرودشت با همکاری مشترک باستان شناسان ژاپنی و ایرانی آغاز شد

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری فارس گفت: در راستای یادداشت تفاهم نامه منعقد بین پژوهشگاه سازمان میراث فرهنگی کشور و موزه دانشگاه توکیو یک گروه باستان شناس ژاپنی برای کاوش غار انجیری وارد شیراز شدند.

18 فروردین 1399

باس های Cuphead چگونه شما را می کشند ، جعبه ابزار بازی سازان (59)

اگر می خواهید بفهمید سازندگان کاپ هد (Cuphead) استیل بصری بازی را از کجا الهام گرفته اند، کافی ست یک نگاه به تصاویر آن بندازید:

15 دی 1398

تعویض لوله های فرسوده به کمک روبات

لوله های فرسوده گاز شهری لندن از این پس به کمک روبات تعمیرکار Cisbot تعمیر و تعویض می شود.

3 دی 1398