بازاریابی و فروش

اپل سهم قابل توجهی از بازار ایربادز را به سامسونگ واگذار کرد

طبق اطلاعات منتشر شده از سوی مؤسسه تحقیقاتی Counterpoint Research، اپل که در حال حاضر بهترین برند از لحاظ فروش ایربادز به شمار میرود بخش بزرگی از سهم خود را در این بازار به گلکسی بادزهای سامسونگ واگذار کردند.

23 اردیبهشت 1401

معتبرترین مرکز فروش ردیاب کجاست؟

مرکز فروش ردیاب دارای انواع ردیاب حرفه ای و ساده است که می توان با مراجعه به آن ها مطمئن ترین خرید را داشت. این مراکز از طریق پرسنل حرفه ای اداره می شود که آمادگی ارائه بهترین مشاوره ها برای انتخاب بهترین ردیاب را دارند.

20 اردیبهشت 1401

اختصاص 2000 میلیارد تومان برای تامین آب و گاز روستاهای محروم

سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه 1401 از تخصیص 2000 میلیارد تومان برای تامین آب و گاز و راه روستاهای منطقه ها محروم و کمتر پیشرفته اطلاع داد.

17 اردیبهشت 1401

جزییات شرایط و پروتکل های بهداشتی برای پرواز های نوروزی

سرپرست معاونت هوانوردی و امور بین الملل سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرد: همه پروتکل های بهداشتی ابلاغی از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا در پرواز های نوروزی به دقت رعایت خواهد شد و با متخلفان به صورت جدی برخورد خواهیم کرد.

12 اردیبهشت 1401

سورپرایز بازار خودروی 2022

اکونومیست پیش بینی کرد فروش خودروهای تازه در سال 2022 به سطح قبل از همه گیری کرونا (2019) بازنخواهد گشت. همچنین بزرگ ترین رخداد سال 2022 رشد تولید خودروهای برقی خواهد بود؛ به طوری که همراه با افزایش تقاضا، حدود 9درصد از فروش خودروهای تازه در این سال متعلق به...

7 اردیبهشت 1401

ابلاغ دستورالعمل مرکز اطلاعات گردشگران

با معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، دستورالعمل نظارت بر تاسیس و فعالیت مراکز اطلاعات گردشگران به ادارات کل استانی ابلاغ شد.

4 اردیبهشت 1401

گوگل مپ چه اشتباهات بزرگی داشته است؟ (قسمت اول)

اگر در هنگام یافتن مسیرهایی که قبلا از آن استفاده نموده بوده اید اشتباه می کنید زیاد ناراحت نباشید چون حتی گوگل مپ هم به عنوان یک منبع بزرگ و معتبر برای آدرس دهی، اشتباهاتی داشته و احتمالاً دارد که بعضی از آن ها بسیار بزرگ بوده اند.

29 فروردین 1401

هشت درس کرونا به دنیا

همه گیری #کرونا و اقدامات آنی در زمان بحران و #مدیریت آن هشت درس مهم را به دنیا آموخته که منجر به شناخت کامل نقاط ضعف و قوت روش کارها شده است.

25 فروردین 1401

آیا می دانستید جایگاه ها و سایر قطعات هواپیما را می توانید خریداری کنید؟!

بازیافت قطعات هواپیماتصور کنید سوار هواپیما شده اید و روی جایگاه نرم و راحت فرست کلاس یا بیزینس کلاس نشسته اید. آیا تا به حال برایتان سوال پیش آمده که کاش می توانستید یکی از این جایگاه ها را داشته باشید. مثلا تصور کنید که بتوانید روی جایگاه چرمی و جادار...

15 اسفند 1400

ارزش سبد سهام عدالت امروز 9 دی 1400

با افت 2 هزار و 553 واحدی شاخص کل بورس، ارزش سهام عدالت نیز کاهش 0.4 درصدی را به ثبت رساند. در حال حاضر ارزش سبد سهام عدالت 532 هزار تومانی با کاهش 57 هزار تومانی نسبت به روز قبل به 12 میلیون و 715 هزار و 500 تومان رسیده است.

10 اسفند 1400

نگاهی به فیلم مموریا (Memoria)؛ شاهکاری عمیق و تامل برانگیز

جسیکا (با بازی سوینتون) در شهر مدلین کلمبیا به کار پرورش و فروش گل مشغول است. او برای تماشا خواهرش کارن (اگنس برک) که در بیمارستان بستری است به شهر بوگوتا آمده است. در صحنۀ اول فیلم مموریا جسیکا با یک صدای بلند مثل صدای انفجار از خواب می پرد. صدای دزدگیر...

3 اسفند 1400

پاسخ سازمان حفظ نباتات به شبهاتی درباره صادرات و سلامت محصولات کشاورزی

تهران (پانا) - مشکل صادراتی مربوط به ناکارآمدی قوانین صادراتی است و ربطی به سلامت محصولات ندارد به همین علت قوانین مزبور به صادرات کالاهای کشاورزی و غذایی بزودی تغییر می نماید تا هماهنگی در صادرات با کشورهای مقصد ایجاد گردد.

14 بهمن 1400

7 مکان جالب برای پیدا کردن ارتباطات کاری در کانادا

در خبر قبلی دیدیم که کرونا با بازار کار کانادا چه کرد. شاید بعد از پر کردن فرم ارزیابی خبرنگاران و مشاوره با وکیل رسمی مهاجرت برنامه ریزی نموده اید تا بعد از اینکه کرونا بار و بندیل خود را جمع کرد و گم شد، برای مهاجرت کاری به کانادا اقدام کنید. حتما هم می...

19 دی 1400

افزایش 40 درصدی قیمت شیرکاکائو

مشاهدات میدانی و آنالیز قیمت انواع شیر های طعم دار عرضه شده در سوپرمارکت ها نشان می دهد قیمت هر لیتر شیرکاکائو از آذر سال گذشته تا امروز بسته به برند و درصد چربی بین 6 تا 9 هزار تومان افزایش یافته و از میانگین 14.500 تومان به 20.500 تومان رسیده که نشان دهنده تورمی...

8 دی 1400

جایزه شنیع ترین جرائم حقوق بشری به محمد بن سلمان رسید

تهران (پانا) - یک اندیشکده انگلیسی به طور کنایه دو جایزه ارتکاب بدترین جنایات حقوق بشری و جنایت علیه بچه ها را به ولی عهد سعودی داد.

11 آذر 1400

راه اندازی موزه تماشاگه ری در تغییرات مدیریت شهری فراموش نشود

ایرنا/ براساس آخرین خبرهای بدست آمده، راه اندازی موزه تماشاگه ری در تغییرات مدیریت شهری فراموش نشود.

30 آبان 1400

رکود در بازار خودرو شدیدتر شد

بازار خودرو چند هفته ای است که در رکود مطلق به سر می برد. معاملات در آن به کمترین مقدار رسیده و قیمت ها به روال چند هفته گذشته، بدون تغییر مانده است.

16 آبان 1400

توزیع برنج وارداتی، بازار را به ثبات می رساند

مدیرکل توزیع و فروش شرکت بازرگانی دولتی ایران گفت: توزیع برنج وارداتی تا رسیدن بازار به شرایط ایده آل ادامه دارد.

8 آبان 1400

شرایط اجاره واحد های صنعتی معین شد، خرید و فروش زمین در شهرک صنعتی ممنوع!

یک مقام مسئول گفت: اجاره واحد های صنعتی با رعایت موازین زیست محیطی قابل قبول است. این یعنی واحدی که در زون مواد غذایی قرار گرفته است نمی تواند به یک واحد صنعتی با زون فلزی اجاره داده گردد.

25 مهر 1400

محصولات ایران ساخت به شیوه هدفمند راهی کشور های مختلف می گردد

رییس مرکز تعاملات بین المللی علم و فناوری معاونت علمی گفت: برای صادرات محصولات ایران ساخت ابتدا احتیاج کشور ها و شرایط صادرات محصول مورد احتیاج سنجیده و سپس صادرات انجام می گردد.

19 مهر 1400
تعداد: (69)