قرارگاه اشتغال در خراسان رضوی شروع به کار کرد

به گزارش وبلاگ خرید پستی، معاون هماهنگی امور مالی استانداری خراسان رضوی از شروع به کار قرارگاه اشتغال و حمایت از فعالیتهای مالی در اتاق بازرگانی مشهد اطلاع داد.

قرارگاه اشتغال در خراسان رضوی شروع به کار کرد

وبلاگ خرید پستی مشهد - مرتضی اشرفی گفت: قرارگاه اشتغال و حمایت از فعالیت های مالی در اتاق بازرگانی مشهد شروع به کار کرد.

قرارگاه اشتغال ذیل قرارگاه مرکزی مشترک پشتیبانی و حمایت از فعالیتهای مالی خراسان رضوی با هدف کلی مدیریت مؤثر بازار کار استان در قالب ایجاد کارگاه های خرد و کیفی تشکیل شده است.

تعیین راهبردها و خط مشی های استانی، اهداف عملیاتی تحت راهبردهای تعیین در حوزه های مختلف اشتغال، تدوین برنامه های عملیاتی به وسیله دستگاه های ذیربط، ارتقای بازار کار و پایش و راهنمایی متمرکز استانی بر بخش های مختلف، پشتیبانی و حمایت از بخش مردمی به وسیله دستگاه های دولتی از دیگر اهداف تشکیل قرارگاه مزبور به شمار می رود.

او گفت: ماموریت عملیاتی قرارگاه اشتغال توسعه واحدهای کارگاهی و کسب و کار خرد در استان است که راهبردهایی از جمله ایجاد هفت هزار واحد کارگاهی خانگی (مشاغل خانگی)، 62 هزار و 650 واحد کارگاهی خانگی (دستگاه های حمایتی)، 555 واحد کارگاهی صنعتی، 34 هزار و 240 واحد کارگاهی خدماتی، 41 هزار و 800 واحد کارگاهی تولیدی و هشت شهرک کارگاهی تولیدی را دنبال می نماید.

بر اساس هدف گذاری اجرا شده به طور میانه در یک افق چهار ساله 20 هزار واحد کارگاهی خرد در خراسان رضوی ایجاد می گردد که هر واحد برای یک تا 10 نفر شغل فراهم می نماید.

/ف.ب

وبلاگ خرید پستی خراسان رضوی مشهد

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "قرارگاه اشتغال در خراسان رضوی شروع به کار کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قرارگاه اشتغال در خراسان رضوی شروع به کار کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید